AT HOME

jahapp. jag kom hem för min käre bror ville ha sällskap hemma så snälla lilla jag pallar min söta rumpa på buss och pendeltåg hem. Och vad får man för det? jooo jag nerskickad för att köpa godis, SJÄLV ( !? ) och sen skulle han tydligen bort ikäll och va me grabbarna??? Fast lojal som han är så köpte han en sexonthebeach färdigblandad på båten så jag får nöja mig med det, but still.....lite muppigt! Men jag förtjänar en kväll heeeelt för mig, för måste säga att det var längesen, kan inte komma ihåg de faktist..?


PS. ursäkta alla mina stav fel i bloggen men i stundens hetta är det svårt att hålla koll på skrivandet OCH stavandet...............................sådeså! hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0