ÄNTLIGEN!

Nu har jag jobbat klart " sommar shcemat " vilket betyder att jag inte jobbar varje helg längre, whohooo! Äntligen sovmorron som normalt folk på helgen. Jag tänkte iaf sno en lista från S i brist på annat och se vilka kul svar som dyker upp.

  • ...Vilka ställen har du bott på: Älvsjö och Stockholm
  • ...Vilka språk kan du: Svenska, Engelska och Franska
  • ...Gillar du att dansa: Bland det bästa som finns!
  • ...Vilka instrument kan du spela:  Inga, men vill kunna piano.
  • ...Vilka var du senast ute med: Underbara Linda, Ric, Danne, Meeka m.m
  • ...Hur ska man göra för att verkligen imponera på dig: vara ärlig men ödmjuk
  • ...Kött eller bananer: uuhm?
  • ...Beundrar inte: Folk med pappas pengar
  • ...Jultomten eller påskharen:  Jultomten ju!
  • ...Favoritland: Inte vart i så många än...
  • ...Rock eller pop: Måste nog säga pop
  • ...Tror du på någonting högre: Både Ja och Nej.
  • ...Vänster eller högerhänt: Höger.
  • ...Upp eller ner: beror heelt på vad man menar?
  • ...Estetisk eller matematisk: Estetiskt
  • ...Är du blyg: Mer när jag var yngre, Nu kan jag inte sluta prata haha!
  • ...Är du politisk aktiv: Inte så värst faktist....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0